YÄ YÄ WOW WOW

Alla inlägg under april 2012

Av Jennifer - 21 april 2012 21:41

Sitter och joddlar runt lite, ska nog äta lax imorgon igen, det var så jävla gott!

Mmm, lax... Haha!

Sen blir man mätt på det också, omnomnom!

Nu ska jag försöka få Roffe att vara lite socialare i skype.

Babaj!

Av Jennifer - 21 april 2012 20:06

penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis
penis.


Har ätit en härlig middag idag, Laxfilé med pressad potatis, skagenröra och sallad!

Riktigt got, mhm!

Verkligen en bra belöning för allt städande idag!

Just nu sitter jag och pratar med Lajkamaa och Roffe på skype, dom är jätte tysta, buhu, fast Roffe är ju sjuk och har ont i halsen, så förstår varför han är tyst och Lajkamaa är trött, hmm.. 
Aja! Sånt får man tåla!

Nu ska jag försöka få dom att vara sociala!

Sen blir det powerwalk! 

Av Jennifer - 19 april 2012 13:56

Jag ska börja träna som en duktig flicka, inge mer pizza för min del! (kanske behöver lite hjälp med peppen där) för jag äter ju typ inte godis, så det kommer nog gå bra! Har hittat en jätte bra blogg att följa, som peppar mig lite också!
Gud vad glad jag är, känner mig så pepp, haha!  

Av Jennifer - 18 april 2012 16:08

Känner att jag har varit fett nojig idag, inte okej alltså har typ varit riktigt jävla cepe, huua, fattar it vad som är fel med mig.. ._.

Jag kan fa inte prata om känslor, tjejer som ska kunna det, hmm.. Kanske är som jag alltid sagt, att jag är mer man än kvinna, haha! Åh, fett lejd jag är alltså, nu ska jag fortsätta dampa som den p12a jag känner mig som idag.. ._.


Jo, btw, jag har sexbrist, fyi.

Ovido - Quiz & Flashcards