YÄ YÄ WOW WOW

Alla inlägg under februari 2010

Av Jennifer - 26 februari 2010 20:37

Hihi, sitter på sossestugan i stan, här är då: Ida, jag, Alex, Lollo, Issa, nepO, Claes, Mohammed och Nadja. Hihi.

Klockan kvart i tio kommer Jonte till Piteå, hihi, han och Ida ska sova hos mig inatt! *smile*

Kommer bli mys. *fnitter*

Fast Jonte kommer sova mer än en natt. *fniss*

Kommer bli mys!


Hehu, nu ska jag fortsätta!
Hihihi!





BAJBAJ PIPOUL!

Av Jennifer - 22 februari 2010 13:55

Hejhå, hejhå, vi ska snart till skolan gå!

Haha, lol.

Jag och Carrot är hos mig, vi har hål, trevligt, trevligt!

Haha, åh, men helgen har iaf varit trevlig!
I lördags var Jag med Jonte, Carrot, Adil, B3jj4N, Morph, Elise, Elize, Ludde och CJ, hihi, det var typ kul, Jag och Jonte gick ifrån dom och gick in i ett rum och stängde in oss, haha!

Dom andra höll typ på med mitt keyboard. Hehe.

Men jag har typ trök här hemma, atm.. Haha!


BAJBAJ BIATCHES! Hihi!

Av Jennifer - 19 februari 2010 19:13

  

Usch usch usch usch usch, jag har en fruknatsvärd huvudvärk!

Tror jag ska gå o sova eller något. Är helt slut efter att vart uppe till två inatt för att städa sen för att kliva upp kl sex i morse för att hinna städa mer! Gosh.. Nä, jag orkar bara inte, vill ni nå får ni ringa eller nå.


Byebye, lovely people!

Av Jennifer - 18 februari 2010 19:19

Haha, ojojoj. Jag och min syster är ju inte lite udda.. Vi sitter i samma rum, på samma säng, bredvid varandra och så chattar vi med arandra på msn med, moget ens? Haha!

Nu sitter min syster och spelar tetris igen, haha, funderar på att sno hennes säng inatt, sen får hon följa mig på skolan imorgon, haha, sen blire off to Töre för att hämta Jonte. Hihi, blir skojigt skojigt!

Sen efter vi vart i Töre och hämtat Jonte blire av till Boden för att hämta Linnéa! (min systers kompis)
Hihi, så det blir ju lääänge att åka bil för mig och Lolloh! Haha!

Men det är värt det!

Hihi.


BAJ BAJ BLÅGG RIDERS!

Av Jennifer - 17 februari 2010 19:14

Haha, sitter här på min systers säng och sitter och är social med henne, eller ja.. Social och social kan jag ju inte säga, båda spelar dator, haha nörd familj måste jag ju säga att vi är, jävlat alla spelar dator, och det är bara fadern våran som inte spelar spel nu för tiden, med förr spelade han CS! Haha!

Min syster spelar tetris atm, ett av hennes ragg har designat just det hon spelar, lol.

Alla mina syskon spelar wow, storebror, storasyster och lillebror. Allihop!

Mamma spelar majhong (stavning?)

Och jag bara är social över internet, lol. Kan hända att jag spelar wow ibland, men inte ofta.

Nu ska jag sitta och tjocka mig med min syster och kanske se lite film eller något.


Sen blire lite trevligt på fredag, då ska jag och min syster sitta i en bil i en timma för att fara upp till töre för att hämta Jonte sen tebax till Piteå igen, med Jonte. *smile*

Haha, att min syster orkar. Hon är så snäll!


Haha, nu har jag inget mer att skriva, just.


Bajbaj, maj lövly bloggriders!


(fortfarande oseriös)

Av Jennifer - 15 februari 2010 21:01

Hos B3jj4N atm, ska snart dra hemmåt. När jag väl är där ska jag sova, för jag är jätte trött..

Wellwell.. Helgen var awesome. Mer har jag inte att säga..


BAJBAJ ÅZUM PEPUL!

Av Jennifer - 12 februari 2010 21:37

Nu sitter jag här på sunderbyns folkhögskola och drygar, har SSU kurs, fett nice, lol.

Har debatt & argumentations kurs, roligt roligt!

Haha, sitter och kollar på nån jävla karta med Adrian, inte så kul, men ändå kul. Haha, lol.

Ska nog börja blåsa upp madrassen snart. Hehe.

Eller ja.. Adrian gör det åt mig, lol. Känner mig som en slavdrivare.. *sadface*

Aja, har it mkt mer att skriva.. Återkommer väl snart.


Bajbaj, si jo läjter!

Av Jennifer - 10 februari 2010 18:36

Ojojojdå, sitter i min syster's säng bredvid min syster, hon spelar wow och pratar med vår bror, haha, inte det roligaste att lyssna på, men /care?
Idag har jag spelat wow, ojojoj vad jag börjar bli nördig alltså! Haha!

Kommer säkert bli precis som mina syskon, alla tre!

Haha, jag menar 3/4 spelade wow, varav jag inte var en av dom, nu är jag det.
Seriously, jag håller på att ladda hem wow just nu.. Sen blir jag väl lika mycke nörd som Jörgen och Louise.. *omg face*

Haha!

Ovido - Quiz & Flashcards