YÄ YÄ WOW WOW

Alla inlägg under januari 2010

Av Jennifer - 25 januari 2010 17:38

Ååh! Jag är inte alls på bra humör idag. Jag vet inte varför, jag har bara varit på allmänt cepe humör hela dagen.. Men iaf.. Danny tvingade med mig till stan idag.. Bara för att faggoten skulle köpa en chai latte, lol. Det var jobbigt att gå hela vägen till stan.. Men careface.


Hejdå!


Av Jennifer - 23 januari 2010 09:20

Jonte ska typ komma idag, men jag får inte tag på honom, fick inte det igår heller! Inte på hela dagen! Nu svarar han inte då jag ringer, och igår hade han mobilen av. Okej.. Just nu kanske han sover.. Men ändå!.. Jag måste få tag i honom så jag vet ifall han ska komma eller inte!.. Jag är typ stressad, jag vaknade just och vette fan vad jag ska göra för att få tag på honom!


Okej.. Nu ska jag sluta stressa..


Jag måste typ plugga inför ett ''prov'' om man kan kalla det för de. Det är typ muntligt.. Men ändå.. Någon som kan något om den Ortodoxa-kyrkan? För jag kan absolut ingenting. Även fast vi hållt på med de i några veckor.


Sen så inatt har Isabelle sovit hos mig, det var trevligt. (Även fast jag somnade lite före henne, lol. Men jag var riktigt trött!)


Men eftersom Jonte inte svarar eller något, planerar jag och Issa att kanske fara till Töre, lol. Haha!
Fast nästa buss går typ 12 nångting och var framme 14.10 typ. Sen gick sista bussen där ifrån typ 17.25, så he blir troligen inte, kanske någon annan dag!

Nu ska jag försöka få tag på Jonte igen.

Av Jennifer - 21 januari 2010 16:57

lol, skulle med min syster till Anton, hennes ex. Lolloh parkerade på nå jätte konstigt sätt, så när en kille skulle köra förbi så körde han fast i en snöhög, i lol'd srsly. Sen var jag och min syster tvungen hjälpa till att putta, då hon flyttat undan bilden.. Då var de inge kul längre.. Det var oerhört jobbigt! Men nu är jag hemma och allt är bra! Jag är riktigt trött, även fast jag gick och la mig då jag om hem efter skolan, sov i två timmar och sen vaknade av att Lucifer tog upp all plats i sängen, som vanligt!


Den 6e Februari (lördag) vill jag hemskt hjärna hitta på något, någonstans, som INTE är i Piteå, hemskt hjärna typ: Luleå eller upp mot Kalix hållet. Då skulle jag bli mycket glad! För då kan jag hälsa på massa fint folk!



lol, thats all for now!

Av Jennifer - 21 januari 2010 12:36

  

Bilden bjuder jag på.


Okej.. Jag lyckas inte så bra med att vara aktiv på min blogg, lol.

Men iaf.. Jag försov mig idag till skolan, kom i slutet av sista lektionen och den orkade jag aldrig gå på, och för min del tyckte jag det var helt onödigt att fara till skolan idag, för efter den lektionen jag ''missade'' hade vi ett hål på 80 min. Så jag vart lite småsur.. Sen gick jag på bilden som vi hade efter hålet då, sen började jag må så sjukt dåligt så jag for hem. Så nu ligger jag i min säng och har absolut ingenting att göra, det är det är så sjukt tråkigt! Sen så hatar jag att inte få vara i skolan, faktiskt! Jag vet, de låter udda, men jag tycker om skolan, ändå, på ett sätt. För när jag är hemma efter skolan brukar jag aldrig göra något utom att prata i telefon. Jag vill inte bara vara hemma, det är jag riktigt riktigt less på! Jag måste verkligen skaffa ett liv, lol.


På lördag kommer Jonte! Det kommer bli riktigt trevligt/mysigt att få träffa den lilla krabaten igen! Jag saknar honom! (Jag har faktiskt bara träffat honom tre ggr.)


Jag saknar faktiskt massa folk, t.ex Anneli! Henne har jag inte träffat sen vi va i luleå, och for och hälsade på Jonte i sunderbyn, på sjukan. Seriously, jag får fan ta och skaffa pengar så att jag kan fara och hälsa på henne uppe i kalix!



That's all for today, yo.

Av Jennifer - 17 januari 2010 23:53

lol, jag seriöst hatar att blogga, min dator laggar fast som ett cepe.. Så jag fattar fan inte varför jag gör dethär!

Min bloggning kommer sluta med att jag skrotar min dator, srsly..


Jag antar väl att jag bloggar för att jag inte har så mycket till liv. Jag är en tjockis som livnär sig på musik och att prata i telefon (oftast med Jonte), det är typ det.





lol!

Av Jennifer - 16 januari 2010 23:30

lol, kände för att göra en ny blogg..
Nej men.. Denhär bloggen kommer väl handlar om det mesta, inte bara saker som jag gjort under dagen, men de kommer inte heller bara handla om massa skit..
Utan den kommer typ handla om.. Massa konstiga saker? Typ vad jag gjort, och vad som händer runt om mig, lite skvaller, och kanske lite bilder kommer här och var.. Saker mina kompisar gjort kanske jag också kommer tala om. Sen kommer jag typ tala ut om mina åsikter, och om vad jag tycker.. Men care nu? Vi får se hur det blir!


Men nu eftersom jag inte kommer på nått annat att skriva får jag väl skriva om idag..


Jag vaknade genom att Jonte smsade mig.. Riktigt tidigt åh, enligt mig iaf.. Men egentligen skulle han hit idag, men han fixade inga pengar till det.. Det är verkligen synd.. Ville faktiskt träffa den lilla krabaten! Men det får väl bli någon annan gång.


Efter han väckte mig fick jag en svans i ansiktet, av Lucifer.. Det är verkligen jobbigt att han är så hårig, hundhår i hela sängen!


Asså jag har inte gjort speciellt mycket idag ändå, typ det vanliga? Pratat i telefon med Jonte, spelat kort, suttit vid datorn.


Nej, jag har inte ett speciellt roligt liv, jag vet!


Men det får ni väl leva med..


Får väl försöka vara aktiv på denhär bloggen..
SÅÅÅÅÅ, hade it så mkt mer att skriva..

 
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards