YÄ YÄ WOW WOW

Alla inlägg under maj 2010

Av Jennifer - 26 maj 2010 10:10

Sitter i datasalen med klassen, har svenska, inte speciellt roligt.

Måste skriva en novell på typ 2 sidor, som skulle vart klar för någon vecka sen, jag måste skriva den för att få betyg, är väldigt nära nu!
G i svenska förfan, nått jag typ aldrig haft.

Nu är det bara engelska, SO, NO och Idrott.

Hah, jag närmar mig fan!
Sen ska jag börja träna,

Av Jennifer - 12 maj 2010 17:44

Jag taggar som f*n till festivalet, kommer bli fett kul!

Av Jennifer - 12 maj 2010 17:16

Sitter hos älsklingen i stugan på hans gård.

Har it gjort så mkt idag annars, suttit vid en dator hela dagen typ.

Har haft photostory på skolan i veckan, kul kul.

Jag har kommit på att Piteå är ett getto.

Aja, nu ska jag fortsät5ta kolla igeom hans dator!

BAJBAJ!

Ovido - Quiz & Flashcards